הטרנדים העדכניים בתחום זרי הכלה: כך תבחרו את הזר המושלם?

בחירת זר הכלה היא הזדמנות נהדרת להביע את הסגנון האישי שלכן ולהוסיף נגיעה מיוחדת ליום החתונה. בין אם אתן מעדיפות זר קלאסי ואלגנטי או זר פרוע וטבעי, יש אינסוף אפשרויות להתאים את הזר לעונה, לסגנון החתונה ולאישיות שלכן. המגמות העכשוויות בתחום זרי הכלה וטיפים לבחירת הזר הנכון

 

יום החתונה הוא קסום, ואחד הפריטים שמוסיף לקסם הזה הוא זר הכלה. זרי כלה אינם אביזרי נוי בלבד. הם מהווים חלק בלתי נפרד מהמראה הכולל של הכלה ומסמלים את היופי והרעננות של הרגע המיוחד הזה. בחירת הזר המושלם היא הזדמנות להביע את הסגנון האישי שלכן ולהתאים אותו לאווירה הכללית של החתונה. זר טוב יכול להשלים את שמלת הכלה, להתאים לעונה ולסגנון האירוע, ולהוסיף נגיעה אישית וייחודית למראה הכללי.

הטרנדים העדכניים בתחום זרי הכלה 

בתחום זרי הכלה, הטרנדים משתנים ומתפתחים כל הזמן. כיום, אנו רואים נטייה לזרים גדולים ומרשימים, עם שילובים מעניינים של פרחים וצמחים. צבעים עזים ובולטים הופכים לפופולריים יותר, כמו גם שילובים של גוונים לא שגרתיים. פרחי בר ופרחים עונתיים זוכים לפופולריות רבה, מוסיפים טאצ׳ טבעי ואותנטי לזר.

אחד הטרנדים המובילים הוא שילוב של אלמנטים שהם דווקא אינם פרחוניים בזר, כמו נוצות, אבנים קטנות, או אפילו פירות קטנים. זרים א-סימטריים ובעלי צורות ייחודיות הופכים גם הם לאופציה מבוקשת, כאשר הם מוסיפים עניין ודרמטיות למראה הכולל.

חדשנות וייחודיות בעיצוב זרי כלה

בעוד שהטרנדים הקלאסיים תמיד יישארו פופולריים, ישנה גם מגמה גוברת של חדשנות וייחודיות בעיצוב זרי כלה. כלות רבות מחפשות דרכים לבטא את האישיות שלהן דרך הזר, ולכן אנו רואים יותר ויותר עיצובים יצירתיים ולא שגרתיים.

כאמור, אחת המגמות המעניינות היא שילוב של אלמנטים שונים בזר. אלו יכולים להיות תכשיטים משפחתיים, סיכות וינטג’, או אפילו חפצים קטנים בעלי משמעות אישית. למשל, כלה שאוהבת לטייל יכולה לשלב מפת עולם קטנה בזר שלה, או כלה שאוהבת מוזיקה יכולה להוסיף תווים מוזיקליים מיניאטוריים.

זרים “הפוכים” הם טרנד נוסף שצובר תאוצה. במקום הצורה המסורתית של זר עגול או בצורת טיפה, הזר ההפוך מתרחב כלפי מעלה, יוצר מראה דרמטי ומעניין.

כמו כן, יש גם מגמה גוברת של שימוש בצמחים ירוקים בלבד, ללא פרחים צבעוניים. זרים כאלה, המורכבים מסוגים שונים של עלים, שרכים ועשבים, יכולים ליצור מראה אלגנטי ומתוחכם, ומתאימים במיוחד לחתונות בסגנון טבעי או אקולוגי.

כך תתאימו את הזר לעונת החתונה

אביב: פריחה ושפע של צבעים

האביב הוא עונה מושלמת לחתונות, עם שפע של פרחים וצבעים. לזרי כלה באביב, שקלו להשתמש בפרחים כמו צבעונים, נרקיסים, ליזיאנטוס ופיאוניות. צבעים רכים ופסטליים כמו ורוד בהיר, לילך ותכלת מתאימים מאוד לאווירת האביב.

לדוגמה, זר המשלב פיאוניות ורודות עם נוריות לבנות וירק רענן, יכול ליצור מראה רומנטי ורענן. או, לחלופין, זר של צבעונים בגוונים שונים יכול להוסיף צבע עז ושמחה למראה הכולל.

קיץ: רעננות וקלילות

כשבוחרים זר לחתונה שצפויה להתקיים בקיץ החם, חשוב לבחור פרחים שיחזיקו מעמד לאורך היום. פרחים כמו חמניות, גרברות, וורדים הם אפשרויות מצוינות. צבעים בהירים וססגוניים מתאימים במיוחד לעונה זו.

זר קיצי יכול לכלול, למשל, שילוב של ורדים צהובים עם גרברות כתומות וירק בהיר, ליצירת מראה שמח וקליל. לחלופין, זר של חמניות גדולות עם מעט ירוק יכול להיות פשוט ומרשים כאחד.

סתיו: חמימות וגוונים עשירים

הסתיו הוא עונה פופולרית לחתונות בישראל, כאשר הוא מביא איתו פלטת צבעים עשירה וחמה. זרי כלה סתוויים יכולים לכלול פרחים כמו דליות, כרכומים, ואסטרים. גוונים של בורדו, כתום, וחום זהוב מתאימים במיוחד לעונה זו.

דוגמה לזר סתווי יכולה להיות שילוב של דליות בורדו עם ורדים בגוון שמנת וכמה עלי שלכת, ליצירת מראה עשיר ורומנטי. או, זר המשלב כרכומים כתומים עם פרחי בר בגוונים סגולים וחומים, לקבלת מראה טבעי ואותנטי.

חורף: אלגנטיות ויוקרה

למרות מיעוט הפרחים בחורף, ניתן ליצור זרים מרהיבים ואלגנטיים. פרחים כמו קאלות, אמרליס, וורדים לבנים הם אפשרויות מצוינות. שילוב של ירק כהה, כמו אקליפטוס או ענפי אורן, יכול להוסיף עומק ועניין.

זר חורפי יכול להיות, למשל, קאלות לבנות עם ורדים אדומים כהים וענפי אורן, ליצירת מראה קלאסי ואלגנטי. או, לחלופין, זר של אמרליס לבנים עם ענפי ברוש וכמה פרחי כותנה, ליצירת מראה חורפי ייחודי.

טיפים להתאמת הזר לסגנון החתונה

חשוב מאוד שזר הכלה יתאים לא רק לעונה, אלא גם לסגנון הכללי של החתונה וכמובן לשמלת הכלה. אם החתונה היא בסגנון כפרי או בוהו-שיק, למשל, זר של פרחי בר ופרחים עונתיים יתאים מאוד. לחתונה קלאסית ואלגנטית, זר של ורדים או פיאוניות בצבעים רכים יכול להיות מושלם.

שימו לב גם לגודל ולצורה של הזר ביחס לשמלה. אם מדובר בשמלה פשוטה ומינימליסטית, אפשר ״להגזים״ עם זר גדול ודרמטי, בעוד שלשמלה מעוטרת מאוד אולי יתאים יותר זר קטן ועדין.

טיפים לבחירת זר הכלה המושלם

  • בעת בחירת הזר, חשבו על עמידות הפרחים לאורך היום. פרחים כמו ורדים, ליזיאנטוס וגרברות ידועים בעמידותם. 
  • כדי לשמר את הזר לאורך זמן, שקלו לטבול את קצוות הגבעולים במים חמים מיד לאחר החיתוך, ולאחר מכן במים קרים. זה יעזור לפרחים לספוג יותר מים ולהישאר רעננים לאורך זמן.

לסיכום, בחירת זר הכלה היא הזדמנות נהדרת להביע את הסגנון האישי שלכן ולהוסיף נגיעה מיוחדת ליום החתונה. בין אם אתן מעדיפות זר קלאסי ואלגנטי או זר פרוע וטבעי, יש אינסוף אפשרויות להתאים את הזר לעונה, לסגנון החתונה ולאישיות שלכן.

זכרו, אין כללים קשוחים בבחירת זר הכלה. הדבר החשוב ביותר הוא שהזר יגרום לכן להרגיש יפות, בטוחות ומאושרות ביום הגדול. עם קצת מחשבה והשראה, תוכלו למצוא או ליצור את הזר המושלם שישלים את המראה הכללי ויוסיף קסם ויופי ליום החתונה.

מאמרים קשורים

ההיסטוריה של הפרחים

ההיסטוריה של זרי פרחים היא מסע מרתק בזמן, המשתרע על פני תרבויות יבשות ועמים. סידורי הפרחים מילאו תפקיד משמעותי בביטוי אנושי, בתקשורת ובחגיגות. הצטרפו אלינו